måndag 30 maj 2011

Målare Malmö

Lägenhetsmålning Malmö
VI önskar er välkomna till D&S Måleri. Vi är ett Målarföretag med anor. vi  startade firman år 2006. jag och de andra  är ett förstklassigt måleriföretag, jag och de andra   garanterar arbeten med hög kvalitet samt ett professionellt utförande samt  bemötande. Vi är ett fullserviceföretag som utbjuder totalåtagande åt företag och  privatpersoner. vi  arbetar även i Malmö samt  Köpenhamns regionen.

Välkommen att kontakta D&S Måler:
mobil:   0703104860 

e-mail: info@ds-maleri.se


D&S Måleri  är ett fullkomligt måleriföretag som startade 2006, jag som driver företaget heter Eqrem Kabashi och har 20 års erfarenhet av måleriarbetet.
vi utför invändiga samt utvändiga målningsarbeten, jag och de andra  utför renoveringar invändigt samt tapetsering. Jag åtar mig stora som små objektet.
Mina uppdragsgivare består av fastighetsägare, bostadsrättsföreningar, kommun, industri och privatpersoner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar